'sihat dan cantik pilihan saya: Julai | Debaran bermula'

Julai | Debaran bermula

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah kembali bersua setelah sekian lama menyepikan diri.Alhamdulillah,syukur kerana masih dipanjangkan umur,bertemu lagi dengan Ramadhan.Bagi saya,tahun ini merupakan ramadhan yang agak istimewa kerana berpuasa bersama dengan janin yang kian aktif dari sehari ke sehari.

Ha,jangan terkejut ok,walaupun kandungan saya baru berusia 22 minggu,tapi bayi dah aktif.Menendang dan mengeras merupakan perkara biasa ^_^.Alhamdulillah juga bayi saya kuat,tabah dan sabar mengharungi puasa bersama umminya.Terima kasih sayang.



Hari ini 1 Julai 2015.

Bermulah episod saingan yang hebat diantara kawan-kawan seperjuangan daripada group 'Master Talent' dibawah bimbingan MJ.

Saingan?


Saingan untuk apa?Untuk dapatkan sales yang awesome?Atau untuk bersaing siapa yang dapat uv paling banyak?

Sebenarnya,kami semua bersaing untuk merebut emas yang akan diberikan secara percuma oleh 'super upline' kitaorang iaitu Master Lyna atau lebih mesra dengan panggilan nanny.



Terima kasih buat Nanny Lyna.Semoga nanny terus berjaya dan sentiasa dimurahkan rezeki hendaknya.Amin...amin..amin ya rabbal alamin.

Perlu ke sertai pertandingan ini?


Bagi saya,YA,MEMANG PERLU.Ini adalah kerana saya begitu tertarik dengan syarat-syarat untuk menyertai peraduan ini.Disamping menaip entry sambil membayangkan emas yang akan diberikan secara PERCUMA,ini juga akan melatih diri kami semua untuk terus kekal bersemangat dan lebih berpengalaman dalam dunia blogger.

Ayuh kembali segarkan diri anda semua dengan dunia blogger :)

Doakan supaya saya menang emas yer kawan-kawan :) In shaa ALLAH.

Buat rakan-rakan  seperjuangan,teruskan berusaha tanpa jemu dan tanpa mengenal erti penat mahupun putus asa.

Semoga berjaya semua.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...