'sihat dan cantik pilihan saya: kenapa saya join SHAKLEE ??'

kenapa saya join SHAKLEE ??



Kenapa saya pilih SHAKLEE sebagai sumber pendapatan saya..?sebab,dengan SHAKLEE saya memperolehi pelbagai manfaat ! x percaya ??? betul saya habaq...x tipu okeyh....selain sihat,awet muda,pendapatan every month,shaklee juga menawarkan 3C iaitu CASH,CONVENTION (free trip),CAR.
In shaa ALLAH saya akan rebut ketiga-tiga to (tamaknya ! )nak berjaya memang kena tamak ukeyh..baru otak 'berfungsi' dengan pantas...hehehe..


Miskin @ kaya ???

Kalau diberi peluang,anda pilih kaya @ miskin ??? of course la anda mesti pilih kaya kan3 ?miskin atau kaya,semuanya terletak di tangan kita,atas usaha kita & yang paling penting atas 'kehendak' kita! Jangan sesekali cakap,si A xpe la....mak ayah dia kerja hebat,belajar pandai & memang ditakdirkan sejak azali lagi dia kaya....NOOOO!!! semua tu atas usaha kita sendiri ok..kalau orang lain mampu berjaya dengan jayanya,kenapa tidak kita ???

terdapat ramai contoh-contoh di luar sana,walaupun parents xkaya,tapi mereka mampu menjadi kaya...sebab apa..?sebab kaya @ miskin adalah pilihan kita masing2..kita yang pilih ! samalah ketika zaman kita study dulu,kita nak berjaya...sanggup belajar sampai tengah malam...tak pun bangun awal2 pagi,sebab apa ???sebab nak berjaya bukan ???so,apa bezanya sekarang ???kita hanya diberi pilihan KAYA @ MISKIN ??? jadi,buatlah pilihan yang tepat !



of course lah banglo kan.kan.kan ???


tapi,saya pilih yang ini ! :)


kereta idamanku !!!


Andai diberi pilihan,ke manakah anda ingin pergi bercuti bersama-sama dengan insan tersayang ???


bekerja dalam keadaan stress @ bekerja dalam  keadaan riang & tiada stress ???
anda bos !!!no stress anymore !


then,bila dah stress,macam2 penyakit datang...anda nak ker makan ubat hari2 ???bermacam jenis ubat pulak to..?eeeuww,i can't imagine that !


Mana 1 pilihan anda ???poket selalu kosong ???anda nak ker diri dibelenggu hutang ???sampai bila ??? tepuk dada,tanya akal :)



kesimpulannya (macam karangan la plk ) saya & anda di luar sana mesti impikan hidup yang mewah & sihat,bebas dari segala penyakit right ???
jadi,marilah kita bersama-sama ubah nasib kita...semuanya terletak di tangan kita...anda nak @ tak nak jer...

nak join bisnes shaklee ???carilah mentor yang dapat melatih & mengajar anda dari HERO TO HERO !
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...