'sihat dan cantik pilihan saya: naikkan berat badan ??? part 1'

naikkan berat badan ??? part 1




ha,kali nie tajuk entri special sket....hehehe..mesti ramai di luar sana yang alami situasi macam saya kan...?makan banyak2 tapi tetap cekeding !!! orang tanya,macam mana hang dah kawen,dah ada anak,tapi badan tetap maintain ???hang diet ker...? saya diet???kikiki..(geli urat perut dengaq).bukan setakat makan tapi dah capai tahap melantak dah..(macam orang xjmpa makanan setahun)..

seriusly,badan kurus or cekeding xbest..(bagi saya la)..nak taw sebab aper...?sebab :-

  • bila jalan ngan cik hubby.orang akan tanya 'ny mkwe hang ka?','ny adik hang ka' ? (soklan xbleh blah)
  • bila jalan2 bawak bby hariz,orang akan tanya 'ny mak baby ker' ???
  • bila g shopping complex hari sekolah,ada r pak cik to g tanya, 'tak pergi sekolah ker dik ' ???
  • (nampak sangatkah betapa 'keciknya' saya ???
So,sekarang ny dalam proses "mencubbykan' diriku..ngeh,ngeh....nak tahu saya makan apa nak naikkan berat badan ???check it out !











  • Meal Shake Shaklee
  • senang jer...campurkan jer dalam  juice or minuman kegemaran kita...(untuk bg anak2 tambah selera makan pon boleh gak,tapi 1 tahun ke atas ok...)
  • B-COMPLEX..
  • makan sebelum makan (nak bagi selera bertambah 150 % )

HASILNYA ...???? to be continue ukeyh ...?

see u at naikkan berat badan ??? part 2 pulak...

nak order ??? nak tanya apa2 tentang shaklee ???
pm jer saya...
pengedar sah shaklee anda COD Kuala Terengganu & kawasan2 yang sewaktu dengannya..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...