'sihat dan cantik pilihan saya: bagaimana omega guard membakar lemak ?'

bagaimana omega guard membakar lemak ?

selama nie kita tahu lecitchin je berfungsi sebagai pembakar dan pemecah lemak..Rupa-rupanya lecitchin ada saingan la  weyh..ahaks ^_^  Lecitchin memang berfungsi sedemikian,begitu juga Omega tetapi perbezaan  mereka adalah harga dan keberkesanan .. Sudah tentu satu lebih baik dengan kerja kos tambahan yang lebih baik tetapi tidak bermakna yang lebih murah tidak baik.

Terpulang kepada kemampuan masing-masing ok ;-)


Dalam fish oil ade OMEGA fatty acid yang terdiri daripada  DHA dan EPA.



Betul ker omega boleh bakar lemak ???

Makanan tambahan minyak ikan boleh membantu orang berat badan berlebihan dan orang yang mempunyai tekanan darah tinggi untuk menurunkan berat badan, menurut Institut Kesihatan Kebangsaan. Omega-3 asid lemak atau asid lemak poli tak tepu, terdapat dalam minyak ikan. Mereka dianggap penting untuk diet anda kerana badan anda tidak boleh menjadikan mereka.'' 


Bagaimana fatty acid boleh bakar lemak ???

Omega-3 lemak 

Omega-3 lemak membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas lebih baik untuk hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis)

Fungsi Leptin ialah :


Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk menyekat selera makan anda membuat anda makan kurang supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan. 
(Kurang RASA LAPAR DAN TAK MAKAN pilkada) 

Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid (tiroid mengawal metabolisme anda) 

Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga yang begitu 

Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik kepada Leptin maka sebaliknya berlaku - Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak supaya ... Anda boleh mengambil Omega-3 lemak untuk membantu respons badan anda lebih baik untuk Leptin supaya anda boleh meningkatkan anda metabolisme lemak-membakar dan ... 

Omega-3 lemak terdapat dalam salmon, flaxseeds, kacang, Omega-3 tambahan dan ini 79 makanan lain sumber Omega-3 lemak dan lain-lain.

Bagaimana omega-3 membantu anda mengurangkan berat badan ???


Omega-3 lemak membantu anda mengawal rasa lapar anda dengan menstabilkan tahap gula dalam darah anda 

Satu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila manusia mengambil Omega-3 lemak semasa program senaman membakar lebih banyak lemak daripada orang-orang yang Hanya Dilaksanakan (tanpa mengambil Omega-3 lemak) dan orang-orang yang telah menjalankan & mengambil lain-lain jenis lemak.

Kajian yang dilakukan di Jepun & Republik Republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pewujudan lemak badan hodoh dan ini kajian yang sama mencadangkan Omega-3 lemak menggalakkan lebih banyak pembakaran lemak. 




'' Satu kajian 2001 yang disiarkan dalam edisi Mei 2002 daripada "Penyelidikan Obesiti" mendapati bahawa tikus yang diberi makan minyak ikan mendapat berat badan kurang daripada tikus yang diberi makan minyak kacang soya. Tambahan pula, satu kajian 2004 yang disiarkan dalam "Lipid" mengesahkan hubungan antara berat badan dan minyak ikan seperti tikus dengan diet omega-3 kaya dipamerkan tahap dikurangkan lemak dan leptin. Leptin adalah hormon yang mengawal selera makan dan adalah lebih rendah pada individu dengan kandungan lemak badan yang rendah. Kajian 2004 di "Lipid" menyimpulkan bahawa DHA minyak lemak mengurangkan pengumpulan lemak badan dengan menghadkan hipertropi dan hiperplasia sel-sel lemak. "Kamus Perubatan Mosby ini" menjelaskan bahawa hipertropi dan Hiperplasia merujuk kepada pembesaran sel-sel dan peningkatan dalam pengeluaran sel, masing-masing.''


sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi saya 
Siti Rosnah Abdullah
>> pm | whatsapp : 013-9156881
>> facebook : https://facebook.com/srosnah
>> page : https//m.facebook.com/ImanInDaHouse

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...