'sihat dan cantik pilihan saya: alfalfa kurangkan alahan resdung'

alfalfa kurangkan alahan resdung

Assalamualaikum semua...wah..pejam celik...pejam celik rupanya hari nie dah masuk 7 ramadhan..

Ok...sebenarnya nak sharing 1 cerita..o_O
Tetiba kan terlebih rajin la pulak hari nie, nak memasak menu special sikit untuk berbuka..menu apa tu..?tara..lihat bawah..



Nasi udang berempah uolllsss....jelatah versi utara,ayam masak merah dan sedikit hidangan kuih..perghhh..memang terangkat habisss.....erpppp...alhamdulillah kenyang..cukup masin..cukup rasa..mil yang cakap taw... :-P

Alkisahnya..suami saya memang ada alahan resdung..lepas berbuka..tak henti-henti bersin..sampaikan abah mentua tegur..apa nie..dok asyim...asyim.... B-)




Kesian kita yang nengok nie taw..nak bernafas pun sempat kot...asyik bersin jer...akhirnya terfikir..bagi suami makan alfalfa la..suami pun telan la alfalfa 4 biji..


Alhamdulillah syukur sangat-sangat..selepas saya tidurkan anak..keluar la dari bilik..suami cakap..yang..alhamdulillah muka abg dah tak gatal-gatal..bersin pun dah kurang..alhamdulillah...

Gembira bila suami tersayang dah ok..dah tak bersin...dah tak gatal-gatal muka..siapa yang tak sayang suami kan...? :-P

Alfalfa bukan untuk resdung jer taw...banyak lagi manfaatnya..antaranya ialah :



Banyak kebaikannya bukan? ??

Saya inginkan yang terbaik buat keluarga saya..anda pula bagaimana?

Nak order  ?? Nak info  ???

Hubungi saya :
Siti Rosnah 
pm | whatsapp | telegram
013-9156881

nak order & bayar sendiri ??/
klik di sini  http://bit.ly/1vLXJWh

● cod sekitar Kuala Terenganu,Manir & Kuala Berang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...