'sihat dan cantik pilihan saya: dugaan aidilfitri'

dugaan aidilfitri

Selamat hari raya aidilfitri semua :)

Dugaan aidilfitri hebat sikit tahun nie ;) bermula dengan jari naik biji air..dari satu bertambah jadi 2,3,4 kemudian habis 1 jari manis kanan saya :(

Alhamdulillah masih berkesempatan tulis blog guna handphone..xdaya sudah nak tulis guna lappy :)

Biasa la dalam kesibukan buat kerja rumah waktu raya..sakit pun buat-buat tak sakit..hehehe..sebelum tidur semalam dah sapu minyak gamat,buka plaster semua..tapi,bila bangun pagi nie,rase berdenyut pelik sangat..tengok-tengok mak aiiii...siap bernanah lagi.



Musim raya pulak kan,memang saya malas nak pergi klinik..musim raya gini kalau kat kuala terengganu memang sesak teruk..So,saya ambik alternatif lain iaitu makan supplement shaklee..tak salah mencuba kan :-D

Saya ambik zinc & vitamin c.

Zinc untuk mempercepatkan penyembuhan luka,manakala vitamin c pulak untuk mengurangkan bengkak..mudah-mudahan esok bangun pagi,in shaa ALLAH dah surut sikiy bengkak nie..sakit yang tak terperi  !! Berdenyut taw..huhuhu...

Disamping sapu serbuk masker v (jamu susuk dara tue la ;) ..memang diakui mula2 sapu pedih sangat2...sampai menitis air mata.

Any suggestion cara lain untuk rawat masalah biji air,sila tinggalkan komen anda :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...