'sihat dan cantik pilihan saya: pengedar Shaklee Kuala Terengganu'

pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Assalamualaikum semua...rasanya belum terlambat lagi kan saya nak memperkenalkan diri saya.Asyik update entry jer,owner blog ini siapa?tinggal di mana? Wah..tetiba banyak la pulak soalan nak huraikan..


Saya SITI ROSNAH BINTI ABDULLAH,sid ataupun perkataan penuh Shaklee Independent Distributor.Pengedar Shaklee kawasan Manir,Kuala Telemong dan sekitar kawasan Kuala Terengganu.Anda boleh menghubungi saya di talian +6013-9156881 (maxis).Nak sms boleh,nak whatsapp,telegram atau wechat lagi la boleh.Tapi nak bagitaw siap-siap taw kalau anda call sekali saya tak angkat,sila call sekali lagi.

Ini adalah kerana saya ada anak kecil yang perlu diuruskan. :)

Pengedar Shaklee Kuala Terengganu


Baiklah,berbalik kepada tajuk entry,saya COD (cash on delivery) sekitar kawasan Kuala Terengganu,Manir,Kuala Telemong dan kawasan-kawasan berdekatan.Jika anda nak order barang,boleh jer terus telefon saya.In shaa ALLAH jika saya ada stok,saya akan hantar barang yang anda hendak pada hari yang sama.

Mula-mula saya berkecimpung dalam dunia supplement dan vitamin Shaklee,saya risau jugak sebab ye lah kan,Kuala Terengganu nie sebuah negeri yang besar,takkan la tiada pengedar Shaklee yang lain.Tapi,upline saya cuba kuatkan semangat saya dan dia cakap,"siti,rezeki di tangan ALLAH,asalkan kita berusaha sehabis baik dan menjemput rezeki,yakinlah rezeki ALLAH ada di mana-mana".Terbakar saya dengar nasihat macam tu sebab betul jugak rezeki bukannya di tanagn kita,rezeki terletak di tangan ALLAH.Asalkan kita berusaha,buat sebaik mungkin In Shaa ALLAH rezeki ada la untuk kita.

Dan sepanjang setahun lebih saya berkecimpung dalam dunia perniagaan supplement ini,saya sangat gembira dan puas hati apabila pelanggan memberikan feedback yang bagus setelah mengamalkan produk Shaklee.

Dan alhamdulillah saya juga berjaya mengembangkan empayar dan downline saya berada di negeri Kedah,Terengganu,Selangor dan Negeri Sembilan.

Anda juga berminat nak jadi sebahagian dari #imanimpire?boleh pm saya,saya akan terangkan dengan lebih details kepada anda.

Walaupun saya akui,terlalu banyak rintangan dan dugaan dalam dunia perniagaan ini,tapi sebenarnya itulah yang membuatkan saya terus kental dan bersemangat nak teruskan kaki ini melangkah dalam dunia perniagaan.

Pernah terjadi pada saya,hari raya aidilfitri yang lepas,tiba-tiba ada seorang kakak ni telefon,nak suruh cod set kayap (nutriferon dan garlic).Syukur,rezeki hari raya.Saya cuba penuhi permintaan kakak tersebut walaupun waktu tu sibuk nak pergi melawat saudara mara.Dan alhamdulillah tak sangka,dia tambah order pulak,nak ostematrix a.k.a kalsium.Selagi saya mampu,saya akan cuba penuhi permintaan anda.

Dan jangan tak tahu,saya juga boleh poskan barang Shaklee kepada anda di seluruh MALAYSIA.Melalui pos laju ataupun Gdex.Dunia sekarang makin maju ;)

Hakikatnya,menceburkan diri dalam dunia Shaklee banyak memberi manfaat,ruang dan peluang kepada saya.Saya juga bermula dari bawah,melangkak setapak demi setapak untuk menuju puncak.Alhamdulilkah saya masih lagi mampu bertahan! 

Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada upline dan side line semua yang banyak membantu saya.Sehingga saya berjaya mengembangkan empayar,berjaya menambat dan mengikat hati penduduk sekitar kawasan ini agar terus setia dengan Shaklee.Pahit manis itulah yang mematangkan saya dalam menangani ragan dan kerenah pelanggan :)

Sekian...salam sayang. 

Master  to be 2015



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...